Twój towar trzeba gdzieś magazynować
Oto firma, która wychodzi ze swoją ofertą naprzeciw klientom, którzy prowadzą swój własny biznes i w trosce o czas, optymalizację kosztów szukają rzetelnej współpracy. Oferta magazynowanie jest skierowana do firm, które nie mają bądź nie wymagają na stałe swojego własnego magazynu. Stosunek kosztów do zysków może być nieopłacalny. Wtedy firma zewnętrzna działająca na zasadach outsourcingu to bardzo porządne rozwiązanie tym niezwyklej, że oferuje ona z reguły jeszcze inne usługi, na które również należałoby zwrócić spostrzeżenie.
Drobne i średnie firmy wielokrotnie decydują się na outsourcing. Tu mogą sporo zyskać, po pierwsze czas, który mogą wykorzystać na całkiem efektywniejszą pracę np. promocję swojej firmy. To właśnie wobec tego firma zewnętrzna zajmuje się usługami typu pakowanie towarów oraz korespondencji masowej. Dzięki powierzeniu tych czynności niesłychanie ważnych, niemniej jednak obciążających czasowo i finansowo firmę innej na zasadach układu partnerskiego, korzyści są obopólne. Cały proces nazywa się co-packing i obejmuje wiele konkretnych usług. W wypadku proponowanej firmy będziemy mieli do czynienia z pracami takimi jak:
– przepakowywanie i konfekcjonowanie produktów z opakowań zbiorczych w opakowania jednostkowe
– tworzenie promocyjnych zestawów
– tworzenie projektów opakowań
– etykietowanie produktów
Widać, że mamy tu do czynienia z usługą kompleksową. Firmy mają tu spore pole wyboru, które nie zmusza ich do korzystania do całego pakietu proponowanej usługi co-packing. Niemniej jednak wybierając całość, korzyści są zdecydowanie większe.
Drobne i średnie firmy wielokrotnie decydują się na outsourcing. Tu mogą sporo zyskać, po pierwsze czas, który mogą wykorzystać na całkiem efektywniejszą pracę np. promocję swojej firmy. To właśnie wobec tego firma zewnętrzna zajmuje się usługami typu pakowanie towarów oraz korespondencji masowej. Dzięki powierzeniu tych czynności niesłychanie ważnych, niemniej jednak obciążających czasowo i finansowo firmę innej na zasadach układu partnerskiego, korzyści są obopólne. Cały proces nazywa się co-packing i obejmuje wiele konkretnych usług. W wypadku proponowanej firmy będziemy mieli do czynienia z pracami takimi jak:
– przepakowywanie i konfekcjonowanie produktów z opakowań zbiorczych w opakowania jednostkowe
– tworzenie promocyjnych zestawów
– tworzenie projektów opakowań
– etykietowanie produktów
Widać, że mamy tu do czynienia z usługą kompleksową. Firmy mają tu spore pole wyboru, które nie zmusza ich do korzystania do całego pakietu proponowanej usługi co-packing. Niemniej jednak wybierając całość, korzyści są zdecydowanie większe.